Teman-teman

Monday, September 14, 2009

..::Hujung Minggu Terakhir::..


Dua hari berturut-turut aku ke JJ Kinta City. Shopping?? Takla..Just berbuka puasa kat sana je. Puasa kali ni jela baru aku merasa makan makanan camni.


Ari sabtu kami berbuka di Black Canyon Coffee. Makanan adalah biasa-biasa aje. Aku ode salted fried rice dan dia ode ape tah namanya.. Pelik sanga..dan grilled chicken salad. Service plak agak menghampakan. Temperature time tu dah nak mencecah maksima dah tapi mujur makanan sampai dulu sebelum aku membebel. Bak kata dia, aku ni jenis yang tak puas. Mean, benda yang kecik pun dipandang besar. Ehe..ye kot.



aku dengan muka epy sebab makanan dah sampai. time ni dah berbuka tapi kami sibuk snap2 pic


Ari ahad lak kami keluar berempat. Di JJ juga. Kali ni ke Secret Recipe plak. Saje ubah selera. Aku ode menu set, dia ode set ramadhan dan akak berdua tu ode tom yam kun dan tom yam speghatti. Best sangat. Service pun bagus walaupun dapat meja yang cukup-cukup muat je. Kali ni aku just jadi peneman kakak-kakak comel yang serumah dengan aku bershopping. Abis sume kedai la kami masuk. Kesian kat dia yang hanya mengikut je. Tapi bagusla..kamu begitu sporting semalam. Thanks tau.



yummy..yummy


ni set ramadhan..ada 1 lagi choice:daging masak kurma kot..


Makanan aku tak sempat nak snap plak sebab paling lambat sampai. Dan dan tu gak terus makan. Super delicious la blackpepper chicken rice yang aku ode tu. Sampai dah tak pandang kiri kanan dah masa makan tu. Kat sini aku nak pesan, kalau nak berbuka di secret recipe baik booking awal-awal sebab tempat ni sentiasa full house ok.


Seronok kalau dapat jalan-jalan selalu. Tapi tak boleh diamalkan sangat. Kalau setakat jalan je tanpa perlu mengeluarkan duit, setiap hari pun takpe. Tapi sekarang perlu berjimat cermat skit. Simpan duit untuk kawen plak. ehe..Pas raya nanti dah tak boleh enjoy ye cik rimieilya. Fokus kat study plak.

Tu je la nak cite pasal hujung minggu aku sebelum menyambut hari raya. Ari ni plak nak p berbuka di Zolaris.. Will be up date soon.check it up.



2 comments:

ijad said...

sedapnya makanan tu....selamat berbuka

rimieilya said...

ehe..cubala rasa nt..selamat berbuka juga