Teman-teman

Tuesday, May 17, 2011

..::Presentation Kali Ke4::..

Dah rasa macam bosan plak nak abiskan master ni. Bukan bosan dengan master tapi bosan nak tunggu bila nak viva. Bosan dengan pengurusan PG yang semakin hari semakin serabut. Sekejap cakap camni, sekejap cakap camtu.

Sepatutnya ni last semester aku. Tapi sekarang ni aku tersangkut bab tulis tesis. Hehe.. Malas gile nak buka folder tesis. Bila dah buka, laju plak menulis. Bab nak start menulis tu yang malas.

Sekarang ni bila dah keje, lagi la takde masa nak jenguk folder tu. Teruk kan? Memang betul pun orang cakap. Kalau dah ada komitmen keje, kena banyak berkorban untuk abiskan belajar. Aku akui tu sume.

Cite tentang keje, buat masa ni aku betul-betul suka dengan keje aku. Start keje kul 9 balik kul 6. Kalau banyak keje, stayla lama sikit. Aku ok je. Kadang-kadang weekend pun aku ot. Rajin kan? Hehe..

Sejak aku masuk keje, makin banyak job yang masuk. Kira macam ada ong  la kan aku ni. Nak nak lagi bos aku tu cina. Mestila dia suka. Pembawa tuah. Hehe. Tapi sekarang ni aku kena cepat-cepat catch up setiap yang diajar. Aku plak jenis yang cepat lupa gak. Kadang-kadang tu ada careless. Risau gak.

Lepas ni dah tak dapat update blog macam selalu dah. Maaf ye. Masuk-masuk opis dah bizi sampai petang. Nak buka fb pn sekejap je. Tu pun jenguk gitu-gitu jela. Sedih juga la. Tapi epy sebab hidup dah terisi. Wiwi.. 

Lagi best bila dah dekat dengan encik tunang tersayang. Tak susah nak jumpa kalau rindu-rinduan. Pastu senang bila nak beli barang- barang nak kawen nanti.

Alhamdulillah....

No comments: