Teman-teman

Friday, January 2, 2009

..:: Salam Tahun Baru::..

Alhmadulillah..Bersyukur pd Allah kerana masih memberi kita kesempatan untuk terus hidup dan melalui hari mendatang di tahun yang baru. Semoga azam kalian tahun baru ni akan tercapai di sepanjang tahun 2009 ni.

Dah lama tak up date blog ni. Maaf bagi sesiapa yang menunggu entri terbaru dari saya.

Semester baru telah bermula. Sekarang aku berada di semester akhir pengajianku. Sedih bila fikirkan tinggal 6 bulan je aku di sini. Banyak kenangan yang telah terjadi sepanjang 4 tahun aku belajar di sini.

Untuk entri pertama tahun 2009 ni, aku nak say GOOD LUCK to all my friends, tak kira la yang aku dah memang kenal or baru kenal pun. Semoga success selalu and dont give up walau apapun cabaran yang datang dalam hidup korang k..

SELAMAT TAHUN BARU!!!!!!

No comments: