Teman-teman

Monday, January 5, 2009

..::What its mean??::..

Selamat pagi sume!! Dah masuk ari baru pun. Actually aku tak de kelas ari ni. Setiap minggu kelas aku hanya pada ari Rabu, Khamis dan Jumaat..Cam epy je kan. Yela, kalau time weekend aku nak balik kampung pun boleh coz ada 2 extra days aku boleh spend kat sana.

Semalam aku tak tau apa yang silap sebelum aku tido sampaikan malam tu aku mimpi sumthing yang menakutkan, menggelikan dan melemaskan aku sehinggakan aku tersedar dari tido. Ntah macam mana aku boleh bermimpi pasal ulat gonggok. Bukan yang kecik2 tepi jalan tu tapi ulat gonggok besar yang biasa kita jumpa dalam hutan.

Bukan seekor, tapi banyak sangat dan gemuk2..eeeii..geli aku bila bayangkan. Yang lebih menakutkan adalah ulat gonggok tu sume duk berbelit kat kaki aku sehinggakan aku tak boleh bergerak. Aku cuba menjerit pada sesiapa tapi suara aku tak kuar plak.Huhu..

And then aku tersedar..Mujur ianya hanya mimpi. Kalau la terjadi di alam nyata, tak taula..Mungkin aku pengsan disamping ulat gonggok tu sume..geli..geli..geli

2 comments:

hestyrezyuda said...

hahaha.. macam the bedstory lak .. eerrr.. betul kew.. macam salah.. tapi macam tul lak rasa.. uuhuhu

rimieilya said...

betul la kak..seram dibuatnye..huhu