Teman-teman

Tuesday, October 27, 2009

..::Makan untuk Hidup, bukan Hidup untuk Makan::..


Waa..tak bestnye rasa. Bila elaun nak masuk ni. Dah hujung bulan pun. Camne nak survive untuk 5 ari lagi ni? Terpaksa korek tabung la jawabnya kalau camni. Ish, tak suke la korek2 tabung ni. Sampai bila nak penuh kan kalau asyik korek je. Baru nak penuh, dah surut balik. Ehe..Buat masa sekarang ni kena berpegang pada motto "makan untuk hidup", bukan "hidup untuk makan" okey..


Ntah pape je aku tulis kan? Korang layan jela ek. Aku jadi ting tong sekejap nih. *padahal tak tahu nak up date apa..hehe*


Macam mana dengan misi aku?? Jeng..jeng..jeng.. Mesti korang tertanya tanya kan. Yela, aku dah up date blog ni, mesti dah berjaya misi aku tu. Betul tak?? Hahaha..salah2. Misi aku tu masih belum selesai. Terpaksa ditangguhkan sehingga pertengahan bulan depan kerana ada masalah skit. Nevermind. Wat masa ni aku leh la fokus pada benda lain dulu.


Sekarang ni tengah addict dengan COFFEE PRINCE la plak. Tak sabar nak tau ending dia. Walau dah mengantuk sekali pun, sanggup teruskan sampai abis. Tinggal 5 episod lagi nak khatam.haha..


Study?? So far, ok je. Ada gakla progress walaupun tak banyak. Kena siapkan sebelum pertengahan bulan depan. Chayok2..
Ada masa 2 bulan je lagi sebelum symposium. Waa..ngerinya dengar. Takleh main-main dahla.


Tu je aku nak kongsi. Nanti aku up date lagi k. Ada yang aku nak kongsi dengan fellas sume. stay tune..



No comments: