Teman-teman

Monday, March 1, 2010

..::01032010..Bakal Melabuhkan Tirai::..


Hari ini aku benar-benar gembira dan bahagia. Terima kasih Tuhan kerana memberi aku peluang untuk merasai semua perasaan ini untuk hari ini. Terima kasih juga untuk semua yang mengingati ulangtahun kelahiranku.



Untuk hari-hari berikutnya..aku yakin aku semakin bersemangat untuk terus menerokai kehidupan yang makin menarik dan penuh dengan perkara yang tak terduga. Itu kot uniknya sebuah kehidupan. Kadangkala kita sendiri tak sangka apa yang ada berdekatan kita adalah perkara yang amat menggembirakan kita sehingga boleh membuatkan kita melonjak kegembiraan.


Dan kadangkala sesuatu yang sangat sukar kita gapai itu akan terlihat hasilnya yang mengkagumkan dan akhirnya bila dikenang kembali, kita akan berasa bersyukur sangat dengan kesusahan yang kita alami untuk ke arah itu..Itulah dinamakan nikmat.



Kini ku bebas tanpa bayangmu lagi
Bebas ‘tuk berlari
Mengejar impian aku
Yang terkunci
Walaupun tanpamu di sisi
Aku kan berlari
Teruskan berlari

Dan kini semua telah terbukti
Tanpamu ku masih ada di sini
Mengejar impian yang hampir pasti

Gelap sudah menjadi terang
Pandangan semakin jauh
Jauh meninggalkan kamu
Terus ku terus berlari
Kan ku capai bintang itu



No comments: