Teman-teman

Friday, June 24, 2011

..::Al-Fatihah::..


Dah lama tak buka blog dia. Hampir 2 bulan juga. Dulu, setiap hari mesti buka blog dia. Post-post dia semua best. Senang cite, boleh buat hari-hari aku ceria la. Rasa tak lengkap hidup kalau tak buka blog dia. Dia pun selalu je datang melawat blog aku dan tinggalkan pesanan di chatbox.

Sejak aku dah keje ni, dah takde masa nak buka blog dia even aku tahu setiap hari mesti ada cerita menarik kat blog dia. Hari ni aku tergerak hati nak buka blog dia, nak layan sume post dia yang aku dah ketinggalan selama 2 bulan ni. Alih-alih, satu berita yang mengejutkan aku plak yang terpapar di entri paling latest di blog dia.

Rupanya, dia dah takde. Bukan sekejap, tapi untuk selamanya. Bukan hari ni saja, tapi sehingga hari-hari seterusnya. Lepas ni siapa lagi nak buat hari-hari ceria? Siapa lagi nak tulis benda-benda yang mengarut tapi BEST GILER untuk tatapan semua?

Sedih, sayu, tergamam, pilu........

Aku doakan rohnya ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Terima kasih sebab telah menceriakan hari-hari aku sebelum ni... Sangat terasa dengan pemergianmu....

Untuk keluarga Telurdibasuh.... aku doakan korang tabah untuk ujian ini. Al-fatihah.....



No comments: