Teman-teman

Sunday, June 28, 2009

..::Family Dinner::..


Malam semalam aku dan family pegi makan-makan kat luar. Angah kata dia nak belanja kami sume. Yahoo..bestnya. Bukan senang tau angah aku tu nak belanja. Thanks angah. Hurm, area pilihan kami adalah di PAKA. Kat sana banyak restoran ikan bakar. Ikan yang segar-segar dan berada di tepi laut (itu yang aku suka sebenarnya). Padahal baru je pagi Jumaat tu aku, mak n abah ke Paka.hehe..





Restoran ni agak tersorok tapi leh nampak pantai. Ada taman permainan n screen besar lagi. Aku puji masakan dia,sedap...Tempat dan persekitaran agak selesa. Senang cite kalau nak bawa family ramai-ramai pun leh muat la. Tak sesak dengan meja-meja sume. Service pun cepat. Bagus-bagus. Tak perlu menunggu lama.





Dah malas nak cite la. Enjoy the pics..


faten n me before entered PAKA FOODCOURT



angah dan abah khusyuk menonton tv skrin besar..sampai tak sedar aku snap gambar dorang



my beloved mum..cayang mak



our menu..yummy2



dah abis makan pun..



Thanks angah for the dinner..next time leh belanja lagi ek. Jangan asyik belanja awek je.hehe..



sesape nak wat tempahan pun boleh



No comments: