Teman-teman

Saturday, June 27, 2009

..::Pya::..






Link/Ceritakan kembali siapa yang telah memberikan award ini kepada anda.

Banyak betul tag yang kena buat akhir2 ni. Yang sebelum ni pun belum buat lagi pya.hehe.. Siapa yang beri award ni?? Opiya Onel, ex-classmate merangkap jiran sebelah room aku dulu.


Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta /hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

1. agak pendiam
2. senang mesra dengan orang
3. gemar memasak sesuatu yang baru(hobi baru neh)

4. suka warna merah + putih
5. akhir-akhir ni suka makan buah..baik untuk kesihatan

6. sangat sayang pada harta peribadi
7. tak dapat tido kalau tak ada bantal busuk

8. geli dengan pacat

9. suka tengok dekorasi yang berkaitan pengantin..hehe
10. sentiasa cuba selesaikan sesuatu sampai dapat


saya nak tag SESAPE JE yang menjadi followers saya.sekian, terima kasih



2 comments:

OpiYa OneL said...

Name aku jadik tajuk utama.. huh bangge!!! =)

rimieilya said...

Opiya Onel ~

special tau aku letak nama ko..hehe