Teman-teman

Monday, November 2, 2009

..::Pagi yang Cerah::..


Pagi yang indah. Angin sepoi-sepoi bahasa menerjah kamar aku. Owh, indahnya. Hati aku pun tengah berbunga-bunga sekarang. Penuh dengan rasa sayang dan kasih. Cukup 3 ari dapat top up. Masih ditahap maksima lagi. Best sangat. Hari minggu aku penuh dengan kegembiraan. Terima kasih, syg.


Hari ni dah xde enjoy2 dah. Kena siapkan report untuk dihantar. Dah masuk bulan 11 pun. Kalau tak siapkan sekarang, alamatnye fail la aku. Mintak dijauhkan. Chaiyok2. Boleh siap.


Lepas study skit, nak gi post office plak. Nak settlekan sume hal sebelum duit habis. Simpanan untuk masa depan. Ehe..Sekarang ni dah jauh dah kalau nak simpan duit. Dulu, xpayah kuar pun xpe. Mujur gak tak jauh mana.


Nanti ada masa aku update cite jalan-jalan ke Bukit Merah LakeTown Resort k. Tunggu dapat pic dari dia. Pada aku ada skit je. Tunggu tau..



No comments: