Teman-teman

Saturday, October 31, 2009

..::Jom Jalan::..


Aku dengar ramai kawan2 satu universiti aku dulu mengalami krisis hidup. Aku ingatkan aku sorang je yang ada rasa camtu. Rupanya kami serupa. Musim orang berkrisis ke?


Hari minggu yang bosan. Walaupun duit dah penuh purse *tipu je*, tapi duk terperap kat bilik sesorang sambil menghadap journal yang bertimbun. Dah bosan membaca, hadap series kejap sambil makan-makan megi. Aik, kata duit dah kembung purse, tapi makan megi je. Ye, aku makan megi je untuk lunch arini. Kes malas nak turun kafe sorang2 n makan sorang2. Ala..makan megi kat bilik pun sorang2 gak. Ape aku melalut ni??


Ni la perangai orang yang bosan. Kalau turun beli lunch kat kafe, sure takde choice. Maklumla hari minggu. Banyak kafe tutup. Tak bestnya. Tak macam kat UTM dulu. Macam-macam ada. Kalau aku bosan hujung minggu pun, paling tidak aku akan merayau sorang2 window shopping sampai lenguh kaki. Hari untuk merelakskan diri. Itu istilah aku. Pelik ke jalan sorang2 kat shopping complex? Maybe bagi orang lain, tapi aku ok je. Walaupun berulangkali dan tempat yang sama,aku tak pernah bosan pun.


Nak kuar!!!! Bosan duk bilik sorang2. Jom main bowling *macam pandai je.hehe..* Aku rasa nak g pantaila petang ni. Boleh tak?? Jomla..jomla..best tau main air laut. Tenang je..Ada sesape nak ikut tak? Boleh jadi teman aku berceloteh sepanjang jalan. Woah,best2.



2 comments:

Rashid said...

yup best apa jalan-jalan & tengok-tengok itu ini.. tengok barang hiasan.. barangan dapur.. masuk kedai buku.. kedai gym.. lepas tu makan-makan.. jalan lagi.. makan lagi.. jalan lagi.. hehehe..

rimieilya said...

betul3..haha