Teman-teman

Wednesday, October 7, 2009

..::Hari Rabu Dah Pun::..


Kejap je masa berlalu. Huhu..Research aku lak asyik stuck kat situ je. Parah dah ni. Camne nak pizen kalau satu ape pun tak membantu. Serabutnya.. Kalau kat UTM dulu leh gak nak share or discuss ngan member2 coursemate. Sekarang ni? Sorang pun aku tak kenal. I mean yang sama bidang ngan aku la. Tak dapat nak tukar-tukar pendapat sangat. Huhu.. Ni la agaknya cabaran duk kat tempat baru.


Kadang-kadang jeles gak ngan researcher lain. Projek dorang cam lagi senang berbanding apa yang aku buat sekarang ni. Just duk depan lappy, design material, cite skit2, baca skit2 n then siap. Aku lak kene kuar. Jumpa orang tu, jumpa orang ni. Kena hari elok, elok la layanan. Kalau tak, mau sakit dada ni tahan cemuhan. Tu belum lagi masuk part survey2 ni. Time tu lagi banyak dugaan. Perit. Dah rasa pun masa wat fyp dulu. Hope kali ni lebih baik dari yang sebelum ni.


Ish, tak baik plak membebel pagi2 ni kan. Kena ingat balik aim aku masa nak masuk sini. Ok,ok..dah ada semangat balik. Jom study..lalala



No comments: