Teman-teman

Monday, October 12, 2009

..::Sakit Itu Nikmat::..


Malam ni rasa amat letih. Lepas berbuka tadi, kepala dah hanyut. Badan dah mula seram sejuk. Macam petanda nak demam je. Bila dah rasa camni, mulala dah terbayang tilam dan bantal. Kerja berlambak lagi. Pagi tadi je aku dah print jurnal2 yang berkaitan. Tapi satu apa pun tak sentuh.


Dah 2 hari kena sakit mata. Ntah virus mana la yang tersangkut kat mata aku ni. Huhu..Bakteria2..Seksanya masa nak tunduk. Rasa cam nak terkeluar bijik mata ni. Berdenyut-denyut.


At last, amik keputusan pegi klinik tadi. Tak tahu plak klinik UTP ni dah tukar owner. Dua kali tersalah faham. Mula-mula tu ngan akak kat kaunter klinik. Aku cakap dah pernah datang, tapi dia cakap rekod takde pun. Pelik gak. Tanya punya tanya, baru tau yang sebenarnya dah tukar onwer. Hikhik..Yang kedua plak, tersilap tengok doktor. Aku ingatkan doktor muslim, aku pun berila salam *Memang dah tabiat aku setiap kali masuk nak jumpa doktor, aku akan beri salam*. Sekali bila dia bercakap, dah ada loghat India plak dah. Haih..salah lagi..Sory ya doc..


Time aku tulis ni pun, kepala dah stat ting tong. Tindakbalas ubat yang aku makan. Tido awal la malam ni.


Hope cepat sembuh..Tak sanggup nak jumpa orang dengan keadaan mata camni. Huhu..



No comments: