Teman-teman

Sunday, March 3, 2013

..::Dia Yang Kusayangi Hingga Hujung Nyawa::..

Dari hari pertama aku berada didalam rahimmu sehingga umurku telah menginjak 27 tahun, dirimu tak pernah lelah untuk menjadi yang terbaik

Kasihmu...
Sayangmu..
Belaian manjamu..
Senyumanmu..
Bicaramu...
Sentiasa bisa membuat aku mengukir senyuman tatkala terkenangkan saat-saat bersama.

Rinduku padamu tak pernah hilang
Bahkan semakin bertambah pabila aku dikejauhan

Aku masih teringat...
Bila aku ketawa..pasti denganmu
Bila aku sedih..kau pendengar setiaku
Bila aku sakit..kau penawarnya
Bila aku kecewa..kau penasihat terbaik dalam hidupku

Mak..
Dihari lahirmu ini aku ucapkan berjuta terima kasih kerana menjadi IBU yang terbaik untuk Rosilawati, Amirul Hakim, Amirah Suriati, Faten Athirah, Rabiatul Adawiyah dan Aiman Hakim..
Kudoakan dirimu sentiasa dipanjangkan umur, dilimpahi kasih sayang dalam keluarga bersama anak-anak dan cucu-cucu, diberikan kesihatan yang baik dan teruskan senyuman manismu agar menceriakan hari-hari insan disekelilingmu.

Selamat Hari Lahir, Mak.. Kami sayang mak selalu



No comments: