Teman-teman

Thursday, March 21, 2013

..::Moga Tenang Di Sana::..

Assalamualaikum...

Dah lama juga tak up date apa-apa dalam blog ni. Recently keje dekat office banyak sangat. Dengan kekuatan 2 staff perempuan dan 1 staff lelaki, tak cukup nak handle semua projek-projek yang masuk. Tapi alhamdulillah, semua tu rezeki.

Tanggal 18 Mac 2013, jam 1130 malam, saya mendapat perkhabaran sedih dari abah di kampung. Makcik saya yang menghidap kanser paru-paru telah kembali ke rahmatullah. Innalillahiwainnailaihirrajiun....

Syukur juga pada Allah kerana cepat mengambil nyawa beliau. Kurang sikit bebanan kesakitan yang ditanggungnya semenjak hujung tahun lepas. Saya sendiri tak sanggup nak lihat keadaan makcik. Badan semakin kurus, rambut banyak yang gugur dan tiada lagi senyuman manis yang selalu diberikan. 

Kali terakhir saya bertemu beliau pada hari raya aidilfitri tahun lepas. Saya doakan arwah di tempatkan dikalangan orang-orang yang beriman. Semoga rohnya dicucuri rahmat Allah hendaknya.

Al-fatihah.



No comments: