Teman-teman

Tuesday, February 17, 2009

..::Bangkit dari Kejatuhan::..

Salam semua...

Sorry sebab dah lama tak up date blog. sebetulnya aku baru saje pulang dari bercuti untuk menenangkan fikiran yang tengah berserabut. alhamdulillah, setelah pulang bercuti, aku rasa lebih tenang, tabah dan tak berserabut lagi. terima kasih buat mama dan family kerana menjaga aku dengan baik saat aku dalam kesusahan.

Mulai hari ni, aku dengan semangat baru akan meneruskan hidup setelah terjatuh dari dugaan yang kecil olehNya. insyaAllah, aku akan lebih kuat untuk hadapi hari2 ku yang akan datang

Kini yang penting adalah menyiapkan tesis dan belajar bersungguh2. yeah, u can do it!!!

12 comments:

apisz said...

U CAN DO IT like NIKE! muahahhaha...

LORD ZARA 札拉 said...

what happened actually dear?

hestyrezyuda said...

yes.. this my real sister.. sayang mira..jgn nangis lagi.. nanti kak ima babab angah.. nanti mira senang2 kita kuar jenjalan kat putrajaya..
ley ajak bang apisz yg selalu nak ngelak jumpa akk tu sekalik.. lalala~~

Dda Ly said...

of course u can do it dear! bertabah lah k!!

rimieilya said...

apisz
ko gelakkn aku ke ape ni?oOww...ada org ngelat xnk kuar jln2 eh..tgu kedtgnku nnt

zara
nothing..i can handle it..dont worry dear

hesty
thanks kak..ari tu terlalu emo smpai nanges2 ngn akak.huhu..malunye...bila nk jmp lagi?

Dda Ly
thanks a lot..

apisz said...

haha..bongek..ada ke aku ngelak..dah tentu aku penuh kebizian y amat....

hestyrezyuda said...

sudah lah kanda apisz... adinda sudah kiciwa sama kakanda.. aaahhh.. dinda tidak sangka kekanda mau meluapakan dinda...

p/s : apis lagik sekali ko ngelak aku cium ko pisz.. eh silap lak.. aku majuk betul2 waaaaaaa :'(

rimieilya said...

ha..tgk tu..dah majuk dah org kat atas tu..kan2

cian die.jgn la hampakan harapan akak yg kat atas tu en apisz

sourplum said...

hyw kak ima~

hestyrezyuda said...

hye sourplum;))

rimieilya said...

sesi bertanya khabar ke nih?

hye sume2....

sourplum said...

gbr sape tu kak