Teman-teman

Thursday, February 12, 2009

..::Hanya Kenangan::..

Tiada apa yang ingin aku ceritakan saat ni. hati aku telah hancur remuk oleh sebuah cinta yang telah lama aku pertahankan. mungkin bukan jodoh aku dengannya.

aku harapkan dia sentiasa bahagia dengan apa yang dia miliki. terima kasih atas segalanya. Ya Tuhan, tabahkan hatiku atas segala dugaan yang Kau beri padaku. aku tahu Kau Maha Mengetahui semua ini.

esok adalah hari lahirmu. aku ucapkan selamat hari lahir buatmu. semoga Allah sentiasa panjangkan umur, murahkan rezeki dan memberi kejayaan kepadamu.

walau hati masih sayang, berat untuk mengungkapkan kata perpisahan. musnah sudah segala impian.satu yang perlu kau tahu, aku tetap menunggumu.

salam perpisahan dariku..


1 comment:

hestyrezyuda said...

ADIK.. KENAPA NIH ADIK.. APA MASALH KAMU BERDUA NIH????