Teman-teman

Tuesday, December 1, 2009

..::Aku Kembali Kini::..


Salam buat semua. Kembali bersiaran dari bumi Toronto. Kembali ke asal. Bergelumang dengan cerpen cinta yang bisa membuat akal berfikir jauh, menerawang ke segenap dimensi otak yang sarat dengan pelbagai hal. Tinggal 18 hari je lagi untuk hari yang dinantikan.


Penat setelah hampir 7 jam bersama buah hati tercinta dari timur ke utara..meredah hujan dan panas. Kubenarkan kau istirehat untuk semalaman ya..Esok temani aku lagi ok..


Aku perlukan rehat secukupnya untuk aku benar-benar sembuh supaya boleh fokus pada pengajian. Tekanan darah rendah kembali menghantui. Hampir setahun aku bertahan, ia datang kembali. Serik menyusahkan semua orang. Hanya dia yang selalu menemani aku disaat aku sakit. Terima kasih..


Selamat malam....



No comments: