Teman-teman

Thursday, December 10, 2009

..::Aku Wanita Biasa::..


Ada persoalan yang membelenggu. Aku rasa ni medium yang paling terbaik untuk aku bertanya. Aku harap ada yang membantu aku, walaupun hanya sebagai nasihat.


Aku nak tanya pada wanita di luar sana sama ada anda seorang yang beremosi atau tidak? Bagaimana tahap emosi anda dan masa bila anda beremosi? Bukankah wanita sangat berkait rapat dengan emosi? Aku pun selalu je beremosi tapi tengok keadaan gak. Bagi yang mengenali aku sebagai sahabat, ramai yang beranggapan aku ni adalah sahabat yang baik untuk berkongsi, untuk menjadi kawan susah senang dan selalu cakap yang aku ni seorang yang cukup sabar dan tabah (ni bukan rekaan ok, mereka pernah jujur dengan aku tentang diri aku dari pandangan mereka). Ok, berbalik kepada tajuk asal..Aku mahukan pendapat kalian tentang kaitan wanita dan emosi..Sama tak emosi anda bila anda bersama sahabat dengan bila anda bersama kekasih or suami anda?


Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih
Hatiku… maafkan aku..



3 comments:

OpiYa OneL said...

Mesti la tak same mirae. Besenye dgn bf, emosi kt mesti terlebeh2. Gado sket pon blh jd beso. Dgn kawan kalo beremosi, kt mesti segan nak tunjuk...

ehee.. itu pendapat saye..

rimieilya said...

thank you pya comel..aku pun rasa camtu gak.bila ng bf,slalu nak emosi lebih2.mgkin sb aku rasa takut akn kehilangan die kot..huhu

kwn aku yg dh kawen ckp,sblm kawen mmg emosi terlebih2 sb kte blm dpt dia, tp bila dh kawen emosi tu blh dikurangkan..

Laila_Q said...

kalu aku..emo lebih 10-30% bile ngan BF...xtau nape...maybe sbb kite syg di sgt kowt...hehehehhehe....(kdg2 saje gatal mengemosikan diri sendiri..sj nk manje2...wahahhahaha)---over x pendpt aku..):p