Teman-teman

Sunday, August 1, 2010

..::Dah Tamat Pun::..


Yeehaa...azab aku dah abis arini. Sonoknya. Rasa cam nak jerit, bagitau satu dunia yang aku dah tak payah nak naik bas dari awal pagi sampai lewat petang lagi. Terasa sangat ringan bahu aku saat ni.

Dah masuk bulan baru ni fokus utama aku sekarang nak siapkan paper for conference, bukan 1 tapi 2. Huhu..Dateline pada hari yang sama plak tu. Bermulalah upacara mencari jurnal-jurnal yang berkaitan. Dah lama rasanya tak jejak kaki kat IRC dan dah lama gak tak pakai baju kurung.

Sepanjang aku kat Ipoh, banyak sangat benda yang aku lalui. Pahit, manis sume ada. Kalau bab bau, macam-macam bau dah aku hidu sampaikan tiap hari aku balik dari survey, baju aku berbau asap diesel. Very dislike. Time survey tu gak aku kenal Shah, Abg Zambri, Auntie Surey, Uncle Chong Ben dan uncle n auntie2 yang lain. Boleh dikatakan sume orang kat bus stand tu dah kenal aku la. Gile glamer. Hehe.. pakcik teksi, ummi, acik ara dan ramai lagi. Best dapat kenal dengan mereka ni. Sangat baik hati dan suke membantu. Cam nak je aku balas pertolongan mereka tapi hanya doa jela yang aku dapat buat. Ish, banyak sangat yang aku nak cite tapi mesti tak cukup 1 entri.

Hope nanti bila aku datang sana lagi, dorang masih kenal aku. InsyaAllah, atas pertolongan kalian aku akan abiskan master ni dengan jayanya. 

Esok nak settlekan hal yang tertangguh nak buat sebab pegi survey. Dah settle sume baru leh fokus dengan paperwork dan tesis. Hujung minggu plak nak balik kampung. Sukenya...

No comments: