Teman-teman

Sunday, September 26, 2010

..::Dia Dah Mai Dah::..

Sakit kerongkong?
Makanlah Streapsil...


Hehe.. Aku baru je nak epy epy, semangat nak pegi open house hari ni kat Taping. Sekali time bangun tido tadi aku rasakan sesuatu yang tak selesa pada tekak aku. Argghh..tak sukanya bila sakit tekak mula bermaharajalela.

Semalam lagi aku rasa tak sedap badan. Macam panas sejuk je badan ni. Saje la kan tak nak kasi manja terlebih. So, buat-buat tak tahu je la. Alih-alih pagi ni makin teruk plak dah. Haish..

Camne nak makan dengan senang hati nanti? Tak leh jadi ni.. Kang sebelum bertolak ke Taiping perlu mencari streapsil sebagai pelega sementara. Kalau tak ok gak, baru ketemu sama itu doktor..(tak suka betul bila kena jumpa doktor. Asal masuk dalam bilik doc je mesti dia tanya...sakit apa? Ok, saya kasi awak ubat sekian..sekian.. tanpa memeriksa aku lebih lanjut. Huh..)

No comments: