Teman-teman

Thursday, September 30, 2010

..::KELIRU::..


Apa yang harus aku buat sekarang? Apa yang harus aku putuskan untuk memuaskan hati semua orang? Apa yang terbaik harus aku sampaikan? Arrgghhh...

Dia bagaikan terlalu memaksa. Senak setiap rongga fikiran aku saat ni. Bagaikan terlalu takut untuk menghadapi kenyataan 'TIDAK' dari mulut aku. Salah aku ke buat dia tertunggu-tunggu dengan keputusan ni? Salah aku ke kerana telah membuat dia bergantung harap pada aku?

Aku sememangnya takut untuk hadapi apa yang dinamakan CINTA. Bukan serik tetapi trauma. Mungkin ini saatnya hati aku benar-benar tepu untuk mempunyai insan yang bernama KEKASIH. Di mulut mengatakan "Saya boleh menerima awak" sedangkan dalam hati, "Saya takut untuk menerima cinta awak"..
Serabutnya kepala bila ada yang memaksa... =(

Orang sekeliling mudah untuk berkata sembarangan, tapi hati yang melalui berat untuk memikul. Ya Allah..ku mohon petunjuk dariMu....


No comments: