Teman-teman

Friday, November 26, 2010

..::Dah Macam Mat Gian Je::..

Syok bila jarum suntikan menjunam ke isi tubuhku yang lembut..

Dah lama kot tak kena suntik. Akhir kalinya 2 @ 3 tahun lepas kot. Tengok, aku sendiri pun tak ingat. Hehe..

Ni sume gara-gara tangan bengkak pagi tadi. Aku dapat injection kat bahu. Merasa gak pegi klinik 1 Malaysia. Hehe.. Selalu je aku lalu depan klinik ni. Asal lalu, mesti penuh. Asal penuh je, mesti aku lalu depan klinik ni. Tadi nasib aku baik sebab hanya 2,3 orang je yang ada dalam klinik tu. So, cepat skit turn aku.

Tenkiu to Dr Nizam yang merawat aku dengan baik sekali. Doc camni la baru bagus. Tak payah bagi ubat pun pesakit dah rasa sembuh dengan layanan doc yang baik. Tak macam doc kat klinik xyz tu... Dr Nizam cakap maybe aku kena sengat dengan tebuan kecik semalam. Tu yang kena inject tu. Huhu..

So, sekarang masanya untuk merebahkan badan di katil empuk. Doc dah pesan awal-awal injection yang dia bagi tu akan buat aku mengantuk. Dengan ubat-ubat yang banyak, kepala aku cepat je rasa berat dan lali. Hehe..

Jom tido...

No comments: