Teman-teman

Tuesday, July 24, 2012

..::Rezeki Bulan Ramadhan::..


Syukur saya panjatkan ke hadrat Ilahi. Dengan izinNya juga saya peroleh rezeki yang tak disangka di bulan Ramadhan yang penuh berkah ni. Alhamdulillah.

Pagi semalam big bos panggil masuk bilik dia. Ingatkan nak bagi projek baru untuk saya uruskan. Rupanya sangkaan saya meleset. Dengan keadaan blur + monday blues + lemau, saya cuba fahamkan apa sebenarnya bos tengah terangkan. Rupanya big bos nak upgrade insentif saya. Yeay... Syukur sangat. Yang paling penting kat sini bukannya insentif yang diberi tapi kepercayaan big bos kepada setiap hasil kerja yang saya buat dah meningkat. Insentif tu dikira sebagai bonus jela. Hehe.. Lepas dapat berita gembira tu, terus semangat kerja datang. Teruk kan?Hehe..

Mungkin lepas ni kena bekerja keras lagi. Tambahan plak senior dalam company ni a.k.a my classmate, cik bakal puan zuliana dah nak benti keje. Huhu. Nanti dah takdela orang nak ajak bergosip lagi. Tak bestnye. Papepun, good luck la kat tempat baru after ur wedding nanti ye. Jangan lupa SAVING ok...



No comments: