Teman-teman

Wednesday, October 24, 2012

..::Mood Raya Haji Terbang Jauh::..

Langsung tak rasa teruja nak sambut raya haji tahun ni. Even nak balik kampung pun rasa cam taknak balik. Tapi tiket bas dah beli.  Rugi plak kalau burn cam tu je. Yela, two way ok. Hampir 100 gak la. Ye.. saya balik naik bas. Bukan dengan kereta with encik suami. Sob...sob...

Encik suami kena keje masa raya haji nanti sebab raya puasa lepas dia dah cuti. Memang shift encik suami camtu pun. Biasala keje dengan Rapid ni tak tentu masa ok. Mujurlah encik suami takde oncall work. Kalau tak, mau muncung saya panjang sedepa. Hehe..

Dua hari lepas berborak dengan mak di telefon. Mak ajak balik kampung ramai-ramai petang raya. Perasaan saya? Down. Langsung tak de mood nak balik Pekan. Huhu..Lepak rumah mak mertua jela. Boleh juga temankan mak ayah. Biarlah mak abah balik kampung dengan adik beradik yang lain je.

Owh, ada berita gembira mak sampaikan masa tengah berborak tu. Angah bakal dapat baby tahun depan. Hehe.. Kakak ipar saya dah preggy 5 weeks. Seronoknya. Setelah setahun lebih menunggu, akhirnya dapat juga. Alhamdulillah. So, raya tahun depan lebih meriahlah family saya. Bertambah lagi cucu mak.

Oklah. Dikesempatan ini, saya mengucapkan SALAM AIDILADHA buat semua ye. SELAMAT BERGEMBIRA....



No comments: