Teman-teman

Wednesday, October 17, 2012

..::Untuk Bakal Pengantin Yang Mahukan Majlis Yang Marvelous Tapi Dengan Harga Yang Murah::..

Hari ni saya just nak sharekan satu link yang menarik bagi bakal-bakal pengantin yang mahukan wedding yang marvelous+ elegance+modern+nice... Jom klik sini...


Walaupun dorang ni baru ditubuhkan tapi kerja-kerja dorang memang superb. Saya tak sempat nak gunakan perkhidmatan dorang time saya punya wedding sebab belum ada lagi masa tu. Tapi saya sempat gunakan perkhidmatan salah sorang pemilik Indah Wedding ni a.k.a my BIL. Hehe...Dia punya hasil kerja, memang meletops uoll..

Meh tengok antara hasil kerja my BIL masa wedding saya

Mini pelamin...ringkas dan trendy...sile abaikan muka pengantin yang penat tu ye

HB comel dan cantik

Hantaran yang digubah sendiri oleh BIL saya...unik dan fresh kan???

Kalau ada sesiapa berminat,sila la singgah di Indah Wedding Rental And Stationary ye..cekidout




No comments: