Teman-teman

Saturday, November 1, 2008

..::Weekend Datang Lagi::..

Weekend datang lagi..ish,asyik mengira hari je aku ni. Dah tak sabar sangat nak balik umah. Rindu family, rindu baby comel, rindu adik alia..the most thing that i miss so much is masakan mak..sedap sehingga menjilat jari tu..

Teringat lak rendang masa raya lepas. Sampai 2 kali mak aku masak semata mata nak penuhi kemahuan anak anak..alahai,terharunya dan beruntungnya dapat mak camtu..

So, ari ni aku nak stop study and continue wat assignment aku yang masih berlambak lagi. Alhamdulillah, LCP aku dah siap. Sekarang just fokus pada landscape plan, drainage plan, sketch up plan dan master plan..Serabut seyh bila kena buat sume plan plan ni.

Okla..entri kali ni pendek je..i have no idea

Nak pi basuh baju lak..have a great weekend!!

2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

pergi la cuci baju...

mandi semua...

apa nak jadik anak dara nih...

kata mau kawin...

hahaha

rimieilya said...

haha..

kawen cite lain syg..