Teman-teman

Wednesday, May 13, 2009

..::Last Day::..


Dah siap. Bas ke Kuantan jam 11. Kemas barang-barang skit. Kemas bilik yang akan ditinggalkan. Mesti dalam keadaan baik dan teratur. Sayangnya nak tinggalkan bilik yang dah hampir setahun aku huni. Banyak sangat kenangan dalam bilik ni. Suka, duka aku dalam bilik ni.

Last entri yang aku tulis. Bertapa untuk seketika. Tapi aku dah sediakan entri-entri selama sebulan untuk tatapan kamu semua. hehe..sayang la nak tinggalkan dunia blogging ni. InsyaAllah jika ada kelapangan kat rumah nanti, aku update entri baru k. Sehingga itu, kamu semua enjoyla dengan entri-entri aku yang akan posting nanti. Dalam schedule.

Untuk kamu semua, have a nice day. Tunggu update terbaru aku about my graduation day nanti k..tak sabarnya..

Salam semua. Hugs and Kisses for u (^__^)

No comments: