Teman-teman

Saturday, May 9, 2009

..::Lelah::..

Hari Sabtu.

Berlalu sudah hari-hari yang memenatkan. Semalam tak cukup tido gara-gara menyiapkan psm. Alhamdulillah semua dah selesai. Tinggal print dan binding je.

Lepas Subuh, sambung tido lagi. Dah lama tak buat perangai camni. Skali skala tak pe kot. Tak elok tido lepas subuh. Tutup pintu rezeki. Around 9am dah bangun. Breakfast + bloghopping + msj2 ngan yie. Mencari mood untuk siapkan research proposal.

Sebut pasal proposal, esok pagi aku ada interview di KTC. Interview untuk sambung master kat UTP. Actually aku apply Highway and Transportation Engineering. Kira dah masuk civil eng semula la neh. Dulu time skull malas-malas je. Time subjek LK je bersungguh. Haha..Thanks to Yie yang banyak support n help me for this application. Hopefully interview esok berjalan lancar dan aku diterima untuk continuing my study at master level..

Abg Ngah cakap nak datang UTM hari ni. Tapi tak taula pagi ke petang coz dia ada tournament football. Haish..Bukan senang tau abg ngah tu nak datang jenguk aku kat sini. Duk Segamat je pun. Busy memanjang. Dia datang untuk amik barang-barang aku yang dah macam nak pindah rumah. Banyak giler. Nasib ko la ngah dapat adik yang suke simpan barang-barang yang tak guna neh. Sayang nak buang.

Ok, lets doing research proposal..nanti aku update pasal interview ni lagi. Mengharapkan ada good news esok.

No comments: