Teman-teman

Saturday, August 22, 2009

..::43th UTM Konvokesyen::..


Salam Ramadhan semua. Sedar tak sedar dah berpuasa pun kite. Cepat je kan masa berlalu. Pastu, tak lama lagi dah raya. Bestnya... Ha, aritu dah janji nak upload gambar-gambar konvo kan. So, sile buka mata luas-luas ye. Hehe..





Hari konvokesyen adalah hari yang ditunggu-tunggu oleh setiap pelajar. Cam aku gak. Tiap kali tengok orang konvo, aku selalu berangan bila plak hari aku konvo akan tiba. Dan, akhirnya berjaya gak aku melalui hari konvo aku tu.. Perasaan yang bercampur baur. Gembira dapat jumpa semula kawan-kawan seperjuangan, yang bertungkus lumus masa siapkan projek studio sampai 2,3 pagi, pegi field trip reramai, share katil untuk tido selelap. Wah, pengalaman yang amat berharga. Dan hari itu, 17/08/2009 adalah hari konvokesyen yang kami semua tunggu-tunggu. Masing-masing dengan wajah ceria. Diiringi dengan kehadiran ibubapa tersayang serta keluarga yang lain yang ingin menyaksikan kemenangan orang yang mereka sayangi.


Eh, banyak lak cerita..ok,ok..layan....












bersama sahabat yang amat memahami






Separuh dari kelas aku yang grad...


Selamat menyambut bulan ramadhan..Semoga semua amalan kita di bulan yang mulia ni diterima Allah s.w.t. Amin..




2 comments:

wenkhadi said...

congrat....cepat2 cari keje yep

rimieilya said...

time kasih..ada keje kosong x?