Teman-teman

Monday, August 10, 2009

..::Hati Ini::..


Malam ni aku rasa something weird je. Perasaan ni aku pernah rasa dulu. Waktu tengah bercinta. Kenapa sekarang perasaan tu datang lagi? Puas dah aku tepis. Tapi tak boleh gak. Dulu bila perasaan ni datang, senang je nak redakan. Teknologi kan ada. Call je. Tak pun mesej. Tapi sekarang, perlu ke aku layan perasaan ni? Bila cuba lupakan, makin kuat ia rasa. Makin sakit dada aku menahan sume ni. Dah banyak kali aku pegang phone ni. Dah banyak kali aku pegang phone aku ni. Ringan je tangan nak dail. Pegang, letak..pegang, letak..Aish, susahnya.. Nak je aku dail. Tapi nak ke dia borak ngan aku? Dah jumpa pun tadi. Ish,ish..


Layak ke aku merasai perasaan ni lagi? Kalau dulu, mungkin ye. Tapi sekarang aku kan....huhu. Bila jauh, rasa camni. Bila dekat, rasa juga. Apa yang perlu aku buat ek? Ada sesiapa leh tolong aku untuk selesaikannya? Mesti korang pun pening kan? Ntah pape je aku mengarut malam-malam ni. hihi..sory. Aku cuma nak luahkan rasa hati ni. Rasanya dah tak tertanggung nak simpan sorang-sorang. huhu..

Ya Allah..beratnya menanggung rindu. Rindu yang sukar untuk diucapkan. Bimbang tak layak untuk menyebut perkataan tu. Agaknya belum tiba masanya untuk aku layan sume ni kot. Bukan waktunya. Biarlah aku pendam walaupun aku tahu aku tak kuat untuk pendam perasaan ni sorang-sorang.. Arghhh, lantak la..


Ya Allah...


If I could have just one wish,
I would wish to wake up everyday
to the sound of your breath on my neck,
the warmth of your lips on my cheek,
the touch of your fingers on my skin,
and the feel of your heart beating with mine...
Knowing that I could never find that feeling
with anyone other than you.

- Courtney Kuchta -



No comments: