Teman-teman

Wednesday, January 26, 2011

..::First Class in This Sem with New Mood::..

Selamat Hari Rabu semua....

Hari ni aku bangun agak lewat dari biasa. Kalau time MC la kan. Kalau tak, mana ada peluang nak bangun lewat-lewat ni. Yes, kelas pertama hari ni jam 10. So, tak perlu rushing bersiap bagai. Just cool and steady je. Sangat teruja untuk melihat aksi baru dari student berwajah baru. Harap-harap dorang semua sporting macam yang first batch aku ajar dulu.

Sebut pasal kelas dah start ni, aku asyik terfikir je camne nak mintak cuti bulan Mac nanti. Selalunya masa tu la supervisor sibuk nak buat fieldwork. Harap-harap janganla kena time aku nak cuti tu. Naya je nanti. Bukan apa, aku malas nak bising-bising dengan teamwork yang lain pasal aku mintak cuti tu. Huhu..

Ok, jom bersiap untuk ke kelas... jangan lupa senyum ye. Hehe..

No comments: