Teman-teman

Saturday, January 29, 2011

..::Happy Chinese New Year::..

Aku mengambil kesempatan ni untuk mengucapkan....

HAPPY CHINESE NEW YEAR

kepada semua rakyat Malaysia berbangsa Cina terutamanya my friends since old schools:

Teoh, Michelle, Tang Li, Pei Pei, Chang, Kean, Sim, Tim, Yeoh dan Rose..

Dengan adanya perayaan yang banyak kat negara kita, begitulah banyaknya cuti tahunan buat rakyat Malaysia. Hehe.. So, jom BALIK KAMPUNG.

Orang lain punya raya, aku plak yang excited. Haha..Biarlah kan. Kata 1 Malaysia. Actually selain excited, aku nervous sangat-sangat menunggu tarikh 4hb Februari nanti. Apa ada pada tarikh berkenaan? Shhh.... Mana boleh kasi tau sekarang. Tak suprise la kan. Tunggu aku up date nanti ye.

Esok pagi-pagi aku dah bertolak ke Rawang. Rumah my auntie. Tido sana 1 malam, then Isnin pagi gerak balik kampung. Plan nak jumpa ex-ofismate kat Kuantan sekejap. Lama sangat tak pegi ofis lama. Hehe..

Doakan perjalanan aku dan segala urusan sepanjang aku bercuti nanti selamat ye..Selamat bercuti juga buat kamu semua...

No comments: