Teman-teman

Saturday, January 22, 2011

..::I'm Off to Selangor::..

Tengah bersiap-siap untuk gerak jam 8 pagi. Mata masih pedih gara-gara semalaman tak dapat tido. Adoyai..

Tapi tetap kuatkan hati untuk ke Selangor harini walaupun badan tak larat. Sekejap je kot dah sampai sana. Kalau drive balik Terengganu memang aku dah postpone pun. Huhu.. Dah janji dengan makcik dan si dia. Kalau hal aku sendiri, mau aku tarik selimut balik ni.

Tujuan ke Selangor adalah untuk mencari barang-barang untuk bulan 3 nanti. Nak tau barang apa, tunggu aku balik sini k. Hehe.. Kasi suprise sikit. Dah plan sebulan yang lepas, tu yang tak sabar sangat nak pegi. Alih-alih tak berapa sihat plak. Kita merancang tapi Tuhan yang mengatur semuanya. Semoga sakit aku ni cepat sembuh dan tak melarat. Kalau tak mesti takde mood nak jalan-jalan cari barang nanti.

Doakan aku selamat dalam perjalanan ye..

No comments: