Teman-teman

Tuesday, January 25, 2011

..::Menghitung Hari::..

I'm back!!!

Actually semalam lagi dah sampai hostel. Tapi line internet pulak buat hal. Hari ni pun sama. Mujur ada broadband. Dapat gak aku update blog. Hehe..

Percutian di Selangor sangat menyeronokkan. Walaupun penat mencari barang-barang penting, tapi aku happy sebab si dia sentiasa ada bersama aku. Kami pusing Shah Alam, Rawang, KL untuk cari barang-barang yang diperlukan.

Masa kat Shah Alam tu sebenarnya nak mencari cincin tapi lain pulak yang dibeli. Hehe.. Alhamdulillah, satu perkara dah settle. Tinggal lagi dua. InsyaAllah bulan Februari nanti aku turun sana lagi. Masa yang ada pun dah semakin suntuk. Dengan kelas yang bakal bermula Rabu ni, dengan si dia yang bekerja..memang susah nak cari masa bersama yang baik. Harap-harap semuanya berjalan lancar.

Korang mesti tertanya-tanyakan barang apa yang aku cari dan untuk apa aku cari barang-barang tu sume? Hehe... Nanti aku bagitau bila harinya tiba k. Sekarang belum masa yang sesuai lagi..
 

No comments: