Teman-teman

Sunday, October 19, 2008

..::Ahad::..

Hari Ahad yang amat memenatkan bagi aku. Pada hari ni aku selesaikan satu lagi assignment aku yang dah diberi masa bulan puasa lepas. Kami berlima mencadangkan assignment ni dibuat selepas cuti raya berikutan masing masing tak tahan godaan nafsu makan.

Bermula dari pukul 930 pagi aku dan rakan rakan yang lain on the way ke tempat survey kami, A&W. Sebelum start tugasan, kami singgah di kedai Mama Lin dulu..isi perut dulu.


aku dan baizura



moon dan farhan yang rancak berbual pasal tesis


Masa breakfast tu macam macam cerita yang keluar. Dari hal tesis yang serabut dengan penentuan tajuk yang belum diluluskan sehinggalah cerita pasal bisnes yang diilhamkan oleh farhan dan moon. Dua lelaki ni memang kepala bisnes betul bila berbual dengan mereka. Ada saja bisnes baru yang mereka buat.

Selepas selesai breakfast, kami bergerak menuju destinasi sebenar. Aku dan Baizura ditinggalkan di A&W setelah sampai. 6 jam kami duduk di sana. Dari lapar hingga kenyang, dari bersemangat hingga mengantuk..macam macam ragam. Pukul 4 petang, tugas aku dan Baizura selesai dan digantikan pula dengan Moon, Farhan dan Azlan sampai pukul 11 malam..Good luck ye korang.


antara capture yang sempat aku rakam

2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

A&W....

syoknya....

rimieilya said...

boleh tahanla..xmahal sgt brbanding KFC n McD