Teman-teman

Wednesday, October 29, 2008

..::My 1st Award::..

Bangun pagi pagi,macam biasa rutin aku pas solat subuh adalah breakfast sambil menghadap laptop. Masa aku view blog aku, zara as my follower merangkap xroomate aku masa 2nd year dulu give me sumthing cute that can i put it here..

Tak sangka baru berapa bulan aku create blog ni, aku dah dapat award. Jangan salah faham ok. Ni award sebagai tanda persahabatan dan kesetiaan aku yang slalu view blog si zara ni. Tak delah selalu sangat pun.hehe..So, guys..good morning!!!have a good day and take care always..



suke aku dapat award yg cute2 camni..thanks zara

2 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

kau dah tercicir satu award aritu...

ku bagi pada UTM bloggers gak~

kih3~

panggil ku zara?

alahai rimielya...

hoyeah!

rimieilya said...

ye ke?xpela..

chantek pe nama zara..me like ok