Teman-teman

Thursday, June 25, 2009

..::Bila Bosan Datang::..


TAG 1

Bekas kekasih saya adalah :
-------
Saya sedang mendengar :
suara ustazah norbaiyah, rancangan semanis kurma
Mungkin saya patut :
percaya pada diri sendiri
Saya suka :
buat orang lain gembira
Sahabat-sahabat baik saya :
sentiasa ada untuk saya
Saya tak paham :
kenapa masih ada orang yg tidak bertanggungjawab
Saya kehilangan :
seorang sahabat kerana cinta
Ramai yang berkata :
saya doktor cinta tapi.............
Makna nama saya :
seorang ketua, puteri...suriati ape maknanye ek??
Cinta itu adalah :
perasaan yg lahir dari 2 hati yang penuh kasih sayang kerana Allah

Di suatu tempat, seseorang sedang :
ber'sms dengan saya

Saya akan cuba :
buktikan yg saya boleh berjaya dan bahagia

Ayat SELAMANYA membawa maksud :
hingga akhir nanti..yeke??

Telefon bimbit saya :
adalah hp idaman saya ketika ia belum lagi popular

Bila saya terjaga dari tidur :
ingat semula apa yang saya mimpi

Saya paling meluat apabila :
dikongkong dan hipokrit

Pesta/Parti adalah :
perkara terakhir yang akan dilakukan untuk hilangkan tension

Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
arnab



Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
kanak-kanak

Hari ini :
pegi pasar n beli buah-buahan feveret..

Malam ini saya akan :
tido..

Esok pula saya akan :
lakukan rutin biasa

Saya betul-betul inginkan :
hidup bahagia dan jadi wanita solehah

Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
tak tengok cermin lagi



Pusat membeli-belah atau arked permainan :
dua-dua pun boleh

Makanan Barat atau Jepun :
jepun..nak makan sushi

Bilik yang terang atau gelap:
cahaya samar-samar boleh tak?

Makanan segera adalah :
tak baik untuk kesihatan

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
"take care"




TAG 2
Apakah perasaan anda sekarang? :
epi + agak bosan

Saya nak makan? :
roti jala + laksa lemak + karipap (buatan sendiri)

Saya tak suka? :
pacat
Impian saya? :
hidup bahagia dan berjaya

Haiwan yang saya tak suka? :
nyamuk

Saya harapkan? :
keajaiban berlaku dalam hidup saya

Jika boleh putarkan masa? :
nak kembali waktu primary school dulu
Saya pada 10 tahun akan datang? :
33 tahun + punyai karier sendiri + keluarga bahagia

Handphone saya adalah sebuah? :
handphone la. barang yang paling closed dengan saya

Saya pernah bercinta sebanyak? :
sekali je..

Kawan-kawan saya? :
memahami saya dan tak sombong diri

Pernah dikhianati? :
pernah...sangat sakit

Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? :
biar jela..insyaAllah Tuhan balas untuk saya



Siapa yang anda nak Tag?
Zara, mr cekodok, ugly duck, Encik SS kalau ada masa buatla ye.tau ko sibuk. begitu juga ngan en apisz, kak ima dan sesape jela

2 comments:

habry said...

lor mira...penah ke dikhianaati...huhu ciannyer...

rimieilya said...

habry ~

penatla jugak..penat layan karenah orang