Teman-teman

Tuesday, June 16, 2009

..::Flu::..


Dah 2 hari terbaring lemah. Lepas je balik dari holiday terus diserang demam selsema yang agak teruk. Semalam terpaksa gagahkan diri ke klinik sebab dah tak tahan sangat. Suhu badan tinggi. Risau gak kalau demam ni serius. Kan sekarang ni musim orang sakit je. Tambahan lagi cuaca yang sememangnya tak begitu baik. Daripada terus melarat, lebih baik cegah dulu kan. Heran gak aku sebab setiap kali aku keluar dari satu tempat, for sure aku demam. Berubah angin ke? Tapi masa gi Perak dulu tak pula aku demam ke apa..mungkin sebab ada dia kot. Ntah..Alhamdulillah, hari ni dah bertambah baik.


Baru lepas check email. Got email from GEMS Programme. Aku diterima untuk jadi second batch program ni. Haih, tak dapatla nak gi sebab dah buat keputusan untuk sambung master in civil eng lak. Selalu camtu kan. Bila tiada pilihan, sering tunggu ia datang. Bila ada pilihan, terlalu banyak dan sukar untuk membuat pilihan yang paling tepat. Tapi aku yakin dengan pilihan aku untuk sambung master tu. Next time leh apply lagi untuk program tu. Bagi can la pada sesiapa yang lebih memerlukan.


Tengah menghitung hari untuk mulakan sesi pembelajaran yang baru dengan suasana yang baru dan kawan-kawan baru. Boleh ke? InsyaAllah, pasti boleh. Masih menunggu offer letter yang tak kunjung tiba ni. Bila agaknya sampai kat tangan ni?


Masa untuk memasak. Tengahari ni nak masak ayam masak tempoyak. Nyum..nyum..sedap menjilat jari. Fisrt time makan masa kat rumah kawan abah. Tak tahu lak masak ngan ayam pun sedap. Tak payah nak pikir-pikir katne nak cari ikan paten lagi..





No comments: