Teman-teman

Wednesday, September 16, 2009

..::Test #2::..


Jam 7. Time tu dah kedengaran guruh di langit. Aku plak asyik duk tengok jam je. Dalam hati ni tertanya-tanya bila agaknya dua student ni nak siap jawab. Aku dah pikir-pikir kalau la aku tak sempat nak menapak ke cafe kerana hujan, berbuka dengan megi je la jawabnya.


Akhirnya tamat juga seksaan menjaga test. Haha..ayat jahat di situ. Tak de la seksaan mana pun. Just a little bit nervours. Tu yang buat aku cuak tu. Duk kat depan cam semua pandang kat kite. Ish,tak leh jadi cikgu la kalau camni. Ketaq lutut no..


Dalam kul 7 tu dah siap kutip sume jawapan student. Dah hujan renyai-renyai pun. Ah sudah..camne nak balik ni. Nasib baik ada GA yang sama ngan aku tadi tu. Dia tumpangkan aku sampai ke cafe. Masa ni la hujan dah lebat selebat-lebatnya. Eh, dah macam lagu spoon la plak.ehe..Aku lari-lari anak sambil galas beg yang penuh ngan kertas test tadi. Berat gile..Beli apa yang patut untuk berbuka and then terus balik bilik. Sempat gak la mandi hujan yang tengah lebat tu. Dan sekarang, aku bersama tisu-tisu yang penuh di tangan sambil mengelap hidung yang sudah mula berair. Penat dah bersin. Tanda-tanda nak kena selsema la tu. Huhu..Kalau tau kat dia, mesti kena marah ni.


Kamu, sory ye. Kite dah cuba elak hujan tadi tapi tak dapat gak. Kena sikit je. Tak lama kot selsema ni.InsyaAllah..


Nak solat dan tidur awal malam ni. Pening2.

No comments: