Teman-teman

Thursday, September 10, 2009

..::Walau Nampak, Tapi Masih Melihat Dengan Mata Tertutup::..


Hari ni benar-benar mencabar kesabaran aku. Aku tahu Allah hanya menguji sejauh mana aku dapat bertahan. Tapi, aku cuma manusia biasa. Yang punya banyak kelemahan. Sememangnya aku belum cukup kuat untuk ini.


Cukup hanya aku yang tahu apa yang terjadi. Semuanya telah aku luahkan sebentar tadi. Syukur kerna masih ada yang Satu untuk mendengar segala keluh kesah hati yang sedang rawan. Aku pasti suatu saat nanti pasti akan ada sinar untukku tersenyum kembali.


Luka di hati terguris semula. Belum baik sepenuhnya luka yang lama, luka baru muncul. Menambahkan parut yang sedia ada. Perlukah aku berfikir kembali tentang tekadku dulu? Yang pernah aku luahkan pada diari peribadi? Arghh..payahnya membuat keputusan.


Biarpun apa yang dilakukan, aku setia menanti. Sebuah jawapan yang belum tentu manis terukir. Andai ini takdir kepada sebuah kehidupan, aku harus tabah melaluinya.



No comments: