Teman-teman

Thursday, January 28, 2010

..::No Title::..


Baru je abis mengajar. Penat seh mengajar malam ni. Budak-budak semuanya hyper-active. Tak terkawal rasanya. Aku plak rasa lemah semacam je.. Ntahla. Tapi bersyukur gak la sebab hari-hari aku terisi dengan aktiviti yang bagus. Sedikit sebanyak terubat gak hati aku yang ngah gundah gulana ni.hehe..


Sebenarnya aku nak up date pasal aktiviti perkelahan aku bersama kawan-kawan kat Lata Kinjang hujung minggu lepas, tapi aku belum sempat edit gambar-gambar kami tu lagi, so aku up date cite pasal malam ni la dulu. InsyaAllah, nanti aku wat entri Lata Kinjang tu.


Esok Petronas cuti sempena Thaipusam, so secara otomatiknya kelas aku pun takde. Pagi tadi punyalah bersemangat aku siap nak gi kelas, alih-alih lecturer cakap kelas start next week sebab dia tak dapat nak cari student. So, kami meeting bersama jela..


2,3 hari ni aku dapat kawan baru. Alhamdulillah. Seronok bertukar cerita dengan mereka ni. Thanks pada yang tolong kenalkan.hehe..


Apa lagi ek nak tulis? Dah buntu la plak pas berbual dengan teman baru tadi. Setakat ni la dulu. Ops, lupa nak bagitau..esok dan lusa aku akan ke Shah Alam. Will be up date this blog after I come back k..Nite..Muahh



2 comments:

Quon quon said...

salam kakak..nice blog..
folo and link ye=)

rimieilya said...

*Quon guon*

salam adek..thanks n welcome to my world