Teman-teman

Friday, April 16, 2010

..::Bersama Si Dia::..


Yeay..spek aku yang patah tu dah siap. Petang tadi pegi amik kat Kuantan. Tempat yang biasa aku anta kalau ada pape yang rosak. Staff kat situ pun dan kenal aku sebab aku dan jadi pelanggan dorang since aku matriks lagi. Bestnya dapat pakai spek baru, kali ni guna cermin transaction..ala yang boleh tukar-tukar kaler jadi gelap tu bila kena sinar uv. Walaupun agak mahal tapi berbaloi sebab aku tak payah nak sibuk-sibuk beli sunglasses lagi. Hehe..


Pas dah siap berurusan pasal spek tu, aku gi amik adik aku. Die nak balik rumah. Then kami ke Kemaman untuk bagi moral support my heart lawan bola grand final. Walaupun dapat tengok sampai separuh masa pertama je, aku puas hati. Minggu lepas gi tengok die main futsal kt IM anjuran Harian Metro..yang tu kalah, tak de rezeki..yang petang ni alhamdulillah,team die menang. Leh gi ke final 29/4 ni. Huhu..tak dapat la nak gi support sebab dah balik Perak. Sejak kenal die, aku pun dah join sama turun padang. Haha..Pasni memang kena gi setiap kali ada tournament la. Hehe..



Abis je sesi kat padang, kami ke Mesra Mall..tujuan mencari sumthing untuk bawa balik umah..dan pilihan kami adalah......Chocolate Indulgence. Yummy2..sedap sangat. Adik aku sponsor sebiji kek tu. Wiwi..masih ada 3/4 lagi kat dalam freeze tu.




Esok petang mak aku wat makan-makan skit kat umah. So, esok pagi tugas aku kena amik barang-barang yang mak aku dah pesan kat pasar, pastu tolong mak aku masak. Hehe..Bestnya. Lusa dah nak balik Perak. Huhu..


Berita yang menyedihkan aku terima petang tadi time borak-borak ngan my heart..Next month die kena gi offshore. Huhu..kena tinggal 2 bulan la jawabnye.


Ok, nak tido dulu. Sok banyak keje nak kena buat. Good nite everyone..



No comments: