Teman-teman

Monday, April 19, 2010

..::Malam yang Sunyi::..


Ditinggalkan keseorangan lagi. Aku bukan maksudkan roomate aku ok sebab die memang takde kat bilik pun sekarang. Balik rumah sampai Rabu ni. Yang aku maksudkan adalah my heart. Malam ni die ke Semambu, ada friendly futsal ngan team Shahputra. Alahai..bosannye. Selalu malam-malam camni memang time kami bermesej pun. Pagi die bizi keje. Its ok, kena biasakan diri kena tinggal. Actually, aku tengah menghitung hari die kena panggil untuk offshore. Huhu..tak dapat nak bayangkan bila ditinggalkan hampir seminggu lamanya. Camnela aku nak laluinye nanti ek. Hopefully everything gonna be ok.


Pasal henpon aku yang rosak tu, dah dihantar ke kedai tepon tengahari tadi. Henpon aku tu kena format sebab dah hang..dah tak boleh buat apa dah. Sedihnya..mesti abis beberapa nombor yang aku save dalam henpon tu. Nasib baik gak memory card takde masalah. So, segala pics+msgs+phone number yang aku save dekat memory card tu selamat. Alhamdulillah..Esok petang dah boleh amik balik henpon tu. Charge untuk format adalah RM30. Huhu..dah lebih kurang format pc pun. Takpela, janji tak perlu beli henpon baru. Sayang sangat henpon tu.


Ape nak buat ek sampai jam 1230 nanti? Nak tido, tapi takut tak sedar plak. My housmate mintak tolong amikkan die kat ktm Bt Gajah malam ni. Adoyai...Tido dulu la kot..tak pun, layan tengok tv. Hehe..



No comments: