Teman-teman

Wednesday, April 21, 2010

..::Sedihnya::..


Dah amik semula henpon aku yang rosak tu kat kedai semalam. Kopak gakla, kena RM60 sume skali. Charge format RM30, beli memory card baru RM30. Huhu..


Kes kena beli memory card baru sebab memory card lama dah lock secara otomatik bila henpon kena format baru. Geram je rasa. Dahla 1gig punya. Ntah bila masa aku letak password pun aku tak tahu. Selama aku pakai henpon, tak pernah pun aku letak password kat phone aku Uwaa...sedih gile bila sume yang aku simpan dalam kad tu dah tak boleh nak amik balik. Kalau sebab lagu-lagu dalam tu tak kisah sangat, tapi pics my heart ngan mesej-mesej yang aku save sume tak boleh diselamatkan lagi.


Semalam ngadu ngan my heart, pastu die offer phone die kat aku. Hehe..die nak kasi phone sony yang die pakai sekarang ni. Yeay..thanks,sayang. Nanti Miey balik, Abg bagi kat Miey ok..Pastu aku nak suh die transfer sume pics kami dalam phone aku. Rugi sangat pics masa jumpa aritu dah musnah. Mujur gak ada pada die beberapa keping.



No comments: