Teman-teman

Monday, February 28, 2011

..::Camne Nak Ucap Kalau Tarikh Tu 4 Tahun Sekali Je::..


Happy Birthday to Angah

Walaupun tarikh lahir ko hadir 4 tahun sekali je, aku tetap nak wish gak sebab ko satu-satunya abang yang aku ada. Even aku tak penah tunjukkan aku care kat ko, aku tetap sayang kat ko selamanya. Even ko selalu je buli aku time kite kecik-kecik, ko selalu tak endah pasal aku.. tapi aku tau ko tetap amik berat pasal aku walaupun tak secara berhadapan.

Aku tau ko jeles kat aku sebab tarikh lahir aku wujud tiap-tiap tahun tapi tarikh lahir ko hanya sekali je dalam 4 tahun. Plak tu sehari sebelum tarikh lahir aku kan? Hehe.. Its ok.. Kite boleh share sambut besday kite sama-sama nanti. Aku tak kisah pun. Janji ko suka.

Papepun, aku doakan ko panjang umur dan murah rezeki. Ha, satu lagi...Cepat-cepatla hantar rombongan meminang kat si dia tu. Aku dah tak sabar nak ada kakak ipar ni...Hehe..

1 comment:

nur aisya humaira said...

hoho..keciannye die,sambt 4 thn skali...:)