Teman-teman

Tuesday, February 15, 2011

..::Malas..Malas..Malas::..

Wabak malas telah melanda aku sejak pulang dari kampung. Almost 2 weeks dekat sini tapi langsung tak sentuh keje..apatah lagi tesis aku. Terbengkalai habis. Camnela nak abiskan study ni cepat-cepat kalau tahap kemalasan dah hampir mencecah paras maksima?

Chapter 1 and 2 belum buat pun lagi. Tapi chapter 3 dah submit pun. Should be submit before aku balik kampung nanti. Huarrghh...camne nak abiskan study end of this June kalau camni gayanya. Parah-parah. Mak dah bising-bising bila nak siapkan keje, si dia plak bising-bising suh start cari keje lepas balik kampung nanti, bakal mak mertua plak asyik tanya bila nak abis. Huhu.. Asyik bersenang lenang je.

Rutin aku kat sini..bangun pagi, breakfast, menonton, lunch, menonton, tido, dinner, internet, tido.. Sangat efisyen kan? Haha.. Ni ke contoh bakal pensyarah? Memang tak layak pun rasanya. 

Ya Allah..berilah aku kesedaran. Banyak betul sifat malas dalam diri ni. Camnela nak jadi isteri orang kalau dah macam ni gayanya. Huhuhu..
 

No comments: