Teman-teman

Wednesday, May 25, 2011

..::First Time Ke Sepang::..


Dari malam tadi tak dapat tidur tau. hati dup dap dup dap je. Awal perjalanan pun still hati tak tenang, perut tak sedap. Pelik plak aku rasa dengan diri aku arini. Padahal nak pegi Sepang je pun.

Kes pertama kali drive sendiri ke Sepang punya pasal. Hehe..

Alhamdulillah sepanjang perjalanan berjalan dengan lancar. Seronok gak dapat kuar dan jumpa orang lain. Sekurang-kurangnya takdela jadi macam katak bawah tempurung. Ada lagi ke katak duk bawah tempurung? Hehe..

On the way balik opis tadi mak call aku. Die malas nak menaip mesej. Hehe.. Mak tanya aku pasal tarikh kawen. Adoyai.. Tak terpikir pun lagi. Hajat hati memang nak buat sekali dengan abang, tapi cam cepat sangat plak. Aku belum sedia pape pun lagi. Encik tunang pun sama. Camne nak kawen awal kan..

Tapi bila fikirkan tempat yang aku tinggal sekarang ni agak tak selamat even ada guard, mak suggestkan kami kawen je. Boleh duk sama-sama. Ada juga la orang nak jaga aku kan. Huhu.. Camne ni.... Poning makcik tau..

Rasanya malam ni aku patut berdiskusi dengan encik tunang pasal hal ni. Memandangkan encik tunang punya ayah dah datang ke rumah bertanya sendiri dengan parent aku, aku rasa cam nak buat awal je. Hehe.. Aci tak?????

No comments: