Teman-teman

Friday, May 27, 2011

..::Second Time Ke Sepang::..


Kelmarin aku pegi Sepang untuk pertama kali. Semalam pun aku pegi Sepang lagi. Kali ni dah terer sikit jalan-jalan kat sana. Hehe...

Lepas settle submit dokumen kat Pejabat Tanah Sepang, aku cuci mata kat Sepang GoldCoast. Sangat teruja nak ke sana sebab tempatnya cantik. Hati aku berbunga riang je bila melalui F1 Circuit, pastu lalu kampung-kampung yang sangat comel dan tenang. Hilang penat aku sekejap.

Perangai aku memang pelik sikit ok. Kalau aku nak hilangkan stress, aku akan window shopping ke, makan eskrem ke, melawat ke tempat-tempat yang mendamaikan macam kampung ke, pantai ke.. Sure lepas tu emosi aku akan ok seperti sedia kala.

Lepas dah jalan-jalan cuci mata kat sana, aku terus ke destinasi seterusnya. Dari PT Sepang ke Sepang GoldCost adala dalam sejam juga. Lenguh kaki tekan pedal minyak. Dari Sepang GoldCoast ke MPK plak lebih dari sejam. Huhu..Dari MPK ke Bukit Tinggi dekat sejam sebab aku tak jumpa jalan kuar dari bandar Klang. Hampeh betul. Jalan belit-belit.

Masa kat MPK, aku jumpa coursemate masa kat U dulu. Serius aku tak perasan dorang. Haha.. Fokus punya pasal. Hapy dapat jumpa korang tau (Lean n Lesong)...

Dah settle sume, terus balik opis. Ingatkan dah abis jalan-jalan. Bos mintak aku ke Bukit Tinggi skali lagi. Adoyai.. Dah settle, bos bagi balik rumah awal. Wiwi..

Ok, itu saje perjalanan cerita aku semalam. Penat yang amat. Tapi puas. Maybe petang ni aku berjalan ke area KL Sentral plak.. dan boleh balik rumah terus. Hehe..

No comments: