Teman-teman

Thursday, May 12, 2011

..::Sangat Sedih::..

Sejak dah mula menceburi alam pekerjaan ni, masa aku bersama buah hatiku ini dah tak sekerap dulu lagi. Aku dah tak boleh melawat kawan-kawan alam maya macam selalu. Kehidupan di alam maya sangat terbatas dengan tugasan harian yang maha banyak. Sedihnya..

Rindu nak blogwalking macam selalu. Rindu nak tahu cerita terbaru kawan-kawan cyber. Rindu nak touch up blog sendiri. Rindu nak tinggalkan jejak di blog lain.

Sekarang ni pun aku still kat opis. Baru setel buat keje dan tunggu nak solat Maghrib dulu. Baru boleh balik rumah. Boleh dikatakan setiap hari pun camni. Tapi takpe. Aku hepi dengan kerja aku sekarang. Alhamdulillah.

Semoga Allah mempermudahkan kehidupan dunia akhirat aku dan kawan-kawan juga.

n.o.t.a.k.a.k.i.: rasa cam nak beli broadband baru la plak. broadband lama dah kena kebas dengan orang Sabah. Angah.....nak bb org balik!!! Huhu..

No comments: